lördag 24 mars 2018

"De längsta 11 dagarna i mitt liv"

Nu hoppar vi 10 år tillbaka i tiden.
Närmare bestämt till den 24 mars 2008.

Här kommer ett utdrag från min blogg som jag skrev dag 11 över tiden, 27 kg + och rejält svullen 😊

"De senaste dagarna har varit de längsta 11 dagarna i mitt liv. Varför kan det inte snart vara över? Läget känns hopplöst. Har haft ont i magen hela natten och har inte sovit så bra. Har ont nu också. Ska köpa tranbärssaft sen och dricka rikligt så att jag sköljer igenom blåsan.

Imorgon ska jag på flödeskontroll kl 13.00. På onsdag är det dags för BM-besök. I slutet av veckan så är det överburenhetskontroll.

Så länge bebisen mår bra så sätter läkarna inte igång förlossningen.
Utan då får man återkomma varannan var tredje dag för kontroll.
Förutom allt annat skit som tycks hända nu så har mina leder börjat krångla igen. Vet att det beror på den enorma belastningen nu. Den senaste veckan har jag gått upp ca 3 kg i ren vätska. 
En svullen michelingubbe - det är jag det."


De här tofflorna fick jag ha på mig för inga andra skor gick på mina fötter. Det är min styvpappas tofflor på bilden, storlek 44 😁 jag har normalt sett storlek 40. Självklart hade det snöat också just då och att gå någonstans var ett stort projekt. Snö och tofflor klickar inte precis 😅


1 kommentar:

  1. Hua, det var en tung graviditet! Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera

Tack så hjärtligt!
Svar på din kommentar får du här ♥